gott nytt år

seriöst världens bästa nyår.. och nej jag
säger bara inte så den va otroligt bra.
först så drog vi hem till någon där jennie va
och hämta jennies hem nyckel så drog vi dit,
vi körde "jag har aldrig" hahaha ja man fick avslöja
pinsamma saker...
sen drog jag alicia beatrice allis ut och skulle smälla raketer
men efter några smällare skulle vi ta en stor fast då funkade ju
inte tändaren så klart.
så vi drog till jennie igen och då kilade alla ner till stan
hahahah så kul.. hoppas verkligen att alla mår bra idag
sen så träffa vi massa nere på stan och där tillbringade vi hela kvällen
sen vid ett kanske. så somnade hannah beatrice jag och allis vid tre
otroligt mysigt!
hannah linn jennie beatrice alicia allis billman felix mathias- tack för kvällen
och tack alla andra som vi träffade på stan puss.
har tyvärr inga bilder från kvällen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0