2 dagar kvar


åååh det känns helt underbart
bara två dagar kvar och inte klar med
julklapparna än. haha förvånar mig inte
alltid ute en dag innan julafton som det
troligtvis blir i år med haha!
idag har jag tillbringat dagen med fanny och
anna. åkte till donken dirr sen drog vi till ishallen
och kolla killarna när dom åkte allmänheten
sen drog vi till idh sen ishallen igen.
där träffade vi hannah och beatrice som också
kolla på killarna som hade börjat träna nu
sen satte vi oss i deras omklädningsrum när alla hade gått
och det lukta ju inte direkt underbart men sen drog fanny och anna
så satt jag hannah och bea kvar i typ en timma sen drog vi och kolla
på brottning HAHA SÅ KUL
sen så kom pappa och skjutsa hem oss.han hade väll inte direkt förväntat
sig att jag skulle gå hem i -15 grader haha
skriver mer sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0